معرفی انواع لوازم جانبی سینک
نوشته شده توسط : reza

 یكی از گزینه هایی كه تولیدكنندگان در هنگام خرید یك ظرفشوی داخلی و عرشه برای شما فراهم كرده اند ، لوازم جانبی است. در حقیقت ، تعدادی از مدل های سینک ظرفشویی آشپزخانه با لوازم جانبی عرضه شده اند که تجربه خرید ماشین ظرفشویی شما را به بهترین شکل ممکن تجربه می کنند. با استفاده از این لوازم جانبی ، بدون شک استفاده راحت تری را تجربه خواهید کرد.

 
سبد میوه شور
 
با سبد میوه های شور می توانید میوه ها و سبزیجات را در یک محیط تمیز بشویید. دو نوع سبد میوه ترشی در بازار وجود دارد ، فلز و پلاستیک ، که معمولاً در مشخصات فنی محصول گنجانده شده است.
 
مایع
 
نگهدارنده مایع که در برخی از مدل های سینک وجود دارد ، فضای اشغال شده توسط مایع ظرفشویی روی سینک را خالی می کند و از احتقان فضای موجود در سینک جلوگیری می کند.
 
تخته برش
 
به نظر ما ، یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی برای سینک ، صفحه برش است. این بشقاب که در چوب و پلاستیک موجود است ، برش غذا را آسان و بسیار لذت بخش می کند. به راحتی می توانید گوشت ، سبزیجات و سایر مواد غذایی را روی صفحه برش برش دهید. با استفاده از این ابزار ، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و همچنین از آلودگی سایر قسمت های مخزن نیز جلوگیری می کنید.
 
سیفون
 
ماشین ظرفشویی سایفون در بسیاری از سینک ها لوازم جانبی است. این دستگاه در زیر سینک نصب شده و برای تخلیه آب درون فاضلاب استفاده می شود.
 
سیفون اتوماتیک
 
یک سیفون اتوماتیک در واقع یک ساختار دایره ای بر روی سینک آشپزخانه است که معمولاً در کنار یا جلوی سینک قرار می گیرد. عمده ترین کاربرد سیفون اتوماتیک جداسازی و اتصال کانال سیفون در ماشین ظرفشویی است. یکی دیگر از کاربردهای سیفون اتوماتیک ، که بسیار مفید است ، این است که می توانید میوه ها ، سبزیجات یا سایر مواد غذایی را با جمع آوری آب داخل سینک به راحتی بشویید.
 
مکانیسم آن این است که با قطع کانال سیفون ، آب در سینک جمع می شود و با فشار دادن دکمه و باز کردن سیفون ، به فاضلاب هدایت می شود. قیمت حوضه در مدل هایی که از این ویژگی استفاده می کنند بالاتر است.
 
دستشویی را در یک ساختمان صنعتی بخرید
 
یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید ماشین ظرفشویی جمع و جور باید به آن توجه کنید ، برند آن است. برخی از مارک ها قابلمه گران قیمت تولید می کنند. برخی دیگر جزء مارک های اقتصادی بازار هستند و قیمت مناسب دارند.
 
 خلاصه اینکه مارک های زیادی برای خرید استخر وجود دارد. این مارک ها شامل اخوان ، استیل البرز ، ایلیا استیل ، کن ، داتیس و بیماکس است. اگر قصد خرید سینک را دارید می توانید به ساختمان صنعتی بروید ، مدل های مختلف را بررسی کنید و طبق بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: